Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2015

Πως θα ανέβουν οι πωλήσεις στο κατάστημά σας.

Προσελκύστε πελάτες και κρατήστε τους, προσέχοντας μερικές μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες.


Προσελκύστε πελάτες και κρατήστε τους, προσέχοντας μερικές μικρές αλλά σημαντικές λεπτομέρειες.








1ον. Αποφύγετε τα σκαλοπάτια που κάνουν δύσκολη τη στους πελάτες.Το κοινό προτιμά να κινείται "στο επίπεδό του".Αν μεσολαβούν πολλά σκαλοπάτια απ' τον δρόμο ως το κατάστημά σας....
Αλλάξτε κατάστημα. Αν είναι λίγα, αντικαταστήστε τα με "ράμπα", δηλαδή κατασκευάζοντας ελαφρά επικλινές δάπεδο που θα φέρνει τα βήματα των πελατών χωρίς προσπάθεια ως το εσωτερικό του καταστήματος σας.

2ον. Αφαιρέστε απ' την είσοδο οτιδήποτε εμποδίζει την πρόσβαση. Ο πελάτης μπορεί να το θεωρήσει (υποσυνείδητα) σαν φράγμα που θα πρέπει να το ξεπεράσει. Τα κάθε είδους "εμπόδια" λειτουργούν σαν "άλλοθι" που ενισχύει την αμφιβολία του υποψήφιου πελάτη και τον αποτρέπει να επισκεφθεί το εσωτερικό του καταστήματος.
Ιδιαίτερα για πολλούς συνεσταλμένους ενδιαφερόμενους που δεν έχουν ξαναπεράσει την πόρτα σας, επιδρά απόλυτα αρνητικά.

3ον. Δώστε οπτική πρόσβαση απ' την βιτρίνα στο εσωτερικό του καταστήματος. Μην κλείνετε ερμητικά τις βιτρίνες. Μια πρώτη ματιά στο εσωτερικό, καθησυχάζει πολλούς υποψήφιους πελάτες ότι το κατάστημα "είναι στα μέτρα τους".

4ον. Προσέξτε τη μουσική. Όχι βαριά μπάσα. Όχι μεγάλη ένταση. Η μουσική υπόκρουση είναι συμπλήρωμα του διάκοσμου και αποσκοπεί στη βελτίωση της συναισθηματικής κατάστασης του πελάτη. Προσέξτε μην προκαλεί δυσφορία, πονοκέφαλο, δυσκολία στη συζήτηση. Ισως εξ αιτίας της μουσικής να αισθάνονται άσχημα στο χώρο σας, χωρίς συχνά να μπορούν να προσδιορίσουν την αιτία. Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει η κύρια αιτία να μην ξαναπατήσουν στο κατάστημα πολλοί απο τους πελάτες σας.

5ον. Προσέξτε τον φωτισμό. Τα έντονα φώτα, ιδιαίτερα αν υπάρχουν καθρέπτες και άλλες γυαλιστερές επιφάνειες, συχνά κουράζουν. Προτιμήστε το διάχυτο φώς, με ένταση και χρώμα σαν αυτό της ημέρας. Παράλληλα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε φωτιστικά σπότ για την προβολή των εκθεμάτων σας.

6ον. Προσέξτε τα χρώματα. Μάθετε για την ψυχολογία τους. Αναζητήστε προσεκτικά αυτά που δημιουργούν ευχάριστη διάθεση στους πελάτες. Μικροί χώροι σε μαύρο ή άλλο σκοτεινό χρώμα δεν ελκύουν ποτέ. Τα πολύ έντονα χρώματα προβάλλουν τις ατέλειες και συνδυάζονται δύσκολα. Τα ουδέτερα ευχάριστα χρώματα, προβάλλουν κατά κανόνα τα εμπορεύματα σας.

7ον. Εξουδετερώστε με κάθε τρόπο την ατμόσφαιρα ακινησίας και εγκατάλειψης που δημιουργεί η αναδουλειά. Οι άνθρωποι αρέσκονται να συχνάζουν σε μέρη που "πατιούνται" που έχουν ζωή και κίνηση. Δώστε τους αυτή την ψευδαίσθηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου