Τρίτη 4 Αυγούστου 2015

Πως θα αυξήσετε τα κέρδη στο εστιατόριο σας.

Ψυχολογικά τρίκ για αύξηση των εσόδων σε εστιατόρια και fast food.


εστιατορίων-fast-food-marketing-png-clipart
εστιατορίων - fast food - marketing - png - clipart




     - Το σύμβολο του ευρώ υπενθυμίζει στο καταναλωτή ότι ξοδεύει χρήματα και γι' αυτό το λόγο πρέπει να αποφεύγουν οι καταστηματάρχες να φαίνεται στον κατάλογο.

     - Η τιμή 9,99 - 19,99 - 29,99 κ.λ.π. εκλαμβάνεται ως λιγότερο ποιοτική. Η τιμή όμως που λήγει σε 9,95 - 10,95 - 18,95 κ.λ.π. είναι πιό αποτελεσματική και φιλική στον καταναλωτή. Τις περισσότερες φορές τα μενού έχουν "στρογγυλές τιμές" ώστε να φαίνονται πιό απλά και καθαρά.

     - Τα προϊόντα του καταλόγου που περιγράφονται με όμορφο τρόπο είναι και τα πιό δημοφιλή. Τα προϊόντα με περιγραφές έχουν μεγαλύτερη ζήτηση κατά 30% σε σχέση με εκείνα που δεν έχουν καμία περιγραφή.

     - Ο καταναλωτής νιώθει μεγαλύτερη σύνδεση όταν ο κατάλογος χρησιμοποιεί τις λέξεις "μαμά" ή "γιαγιά", όπως για παράδειγμα το "αρνάκι της γιαγιάς".

     - Τα φαγητά με έθνικ όρους από άλλες χώρες φαίνονται πιό αυθεντικά. Η εθνική ή γεωγραφική ταμπέλα, όπως ένα ιταλικό όνομα, τραβάει την προσοχή του καταναλωτή σε ένα συγκεκριμένο πιάτο.

     - Όταν τα πιάτα στον κατάλογο είναι υπογραμμισμένα, έχουν έντονο χρώμα ή συνοδεύονται από φωτογραφίες, μοιάζουν περισσότερο ξεχωριστά.



     - Η χρησιμοποίηση πολύ ακριβών πιάτων ως αντιπερισπασμό, προκειμένου τα λιγότερο ακριβά πιάτα (αλλά πάλι υψηλά σε τιμή) να φαίνονται φτηνότερα. Ο μόνος λόγος γιά να υπάρχει σε έναν κατάλογο ένα πιάτο των 50 ευρώ είναι για να νιώσει καλύτερα ο καταναλωτής όταν παραγγείλει ένα πιάτο που έχει 35 ευρώ.

     - Υπάρχουν πιάτα "μικρό - μεσαίο - μεγάλο" μέγεθος. Ο καταναλωτής δεν έχει ιδέα πόσο μικρή είναι η σαλάτα και θεωρεί ότι επειδή είναι φτηνότερη θα έχει μία καλή αναλογία τιμής και ποιότητας. Αυτό πού δεν καταλαβαίνει ο καταναλωτής είναι ότι τα εστιατόρια θέλουν να πουλήσουν τις μικρές ποσότητες και οι μεγάλες ποσότητες βρίσκονται στον κατάλογο μόνο για λόγους σύγκρισης.

     - Τοποθέτηση των πιάτων ανάλογα με το τρόπο που διαβάζει ο καταναλωτής. Το πιθανότερο είναι ο καταναλωτής να παραγγείλει το πρώτο πιάτο πού θα του τραβούσε την προσοχή. Έτσι, τα εστιατόρια τοποθετούν τα πιο "κερδοφόρα" πιάτα τους στην πάνω δεξιά θέση του καταλόγου, επειδή εκεί πέφτει πρώτα το μάτι του πελάτη.

     - Όταν τα πιάτα ανά κατηγορία είναι πολλά ο πελάτης αναγκάζεται να διαλέξει. Ο ιδανικός αριθμός των πιάτων ανά κατηγορία είναι 6 γιά τα fast food και 7-10 πιάτα στα εστιατόρια.

     - Σύμφωνα με έρευνα η κλασσική μουσική στα εστιατόρια ενθαρρύνει τους πελάτες να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα. Αντίθετα, η ποπ μουσική ωθεί τους καταναλωτές να ξοδεύουν 10% λιγότερα χρήματα στα γεύματα τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου